Fra to til en

Efter timevis af kiggen efter opskrifter på nettet er min konklusion at alle de søde ting, i denne omgang tøjdyr, er hæklet og ikke strikket.
Dette betyder selvfølgelig at jeg må lære at hækle, jeg elsker at læse nye ting og tager det som en hyggelig udfordring, så jeg smider de to lange strikkepinde og skifter dem ud med en enkelt hæklenål.

Mit første hækleprojekt blev altså en bamse, en lyserød enhjørning til min niece.

Jeg fandt en video tutorial på youtube som jeg fulgte, hvilket gjorde at jeg fik hjælp hele tiden 🙂

Materialer:

  • Hæklenål: 2.5 mm
  • Garnrester
  • Fyld
    Enhjørning     Enhjørning

Den var hurtigt lavet og det var dejlig nemt at finde ud af det, når man hele tiden havde en video at forholde sig til.

Skriv et svar

