UD med hans ind med mit

Det er altid en udfordring at finde ud af hvad der skal blive og hvad der skal ud når man flytter sammen, men en ting jeg aldrig var i tvivl om skulle ud var glas sofabordet i stuen… Uhh det har jeg aldrig været stor fan af.

Jeg fandt et fint sofabord på dba til 150 kr og med lidt maling skulle det vise sig at blive rigtigt fint.
Sofabord

Efter 3 lag maling og på plads i stuen – sikke fint det er blevet.
Nu mangler jeg bare nogle faverige puder, manden er ikke synderlig begejstret for skrappe farver, så vi tager forandringerne lidt af gangen 🙂

Sofabord efter

 

Skriv et svar

