Smykkebræt

Da jeg selv laver smykker, har jeg efterhånden rigtig mange af dem, så på de traditionelle smykkeholdere er der ikke plads til dem alle sammen, derfor valgte jeg en dag at lave mit eget smykkebræt.

Materialerne:

  • en plade
  • satin stof
  • Pynte søm (kanten)
  • ca. 2 meter sølvkæde
  • 16 søm

Materiale pris ca. 200 kr.

Det var egentlig meget nemt og synes den er blevet rigtig god – i hvert fald er der fint plads til mine næsten 100 par øreringe 🙂

smykkebræt

One thought on “Smykkebræt

  1. Pingback: Organize it | DIY fabrikken

Skriv et svar

