Blåbærhuen

Denne hue er mit første bestillingsarbejde og jeg glæder mig meget til at aflevere den 🙂

Opskriften er endnu engang fra familiejournalen, som jeg generelt synes har mange gode opskrifter, og i kan finde den både som jordbærhue og denne blåbærhue.

Materialer:

  • Strømpepinde nr. 3 og lille rundpind nr. 3
  • To farver garn, blå (brugt 1/2) og grøn (brugt 1/4)

Jeg startede med at slå 120 masker op med blå på den lille rundpind, og først da jeg nåede til den sidste del af huen skiftede jeg over til strømpepindende.

2013-09-19 13.26.03    2013-09-19 13.26.47

Skriv et svar

