Hæklet kanin

Min guddatter har ønsket sig en kanin, eller rettere hendes mor har ønsket sig en kanin på hendes vegne og jeg leverer selvfølgelig 🙂

Jeg har brugt:

  • red heart garn, tre farver (kun en smule af hver)
  • filt (hvid, sort, rød og lyserød)
  • pudefyld i stedet for vat
  • hæklenål nr. 3

Opskriften på selve kaninen findes på bloggen greatamigurumi.blogspot.dk og halen, har jeg lavet efter en opskrift på kidspot.com.au 

Jeg synes selv den er blevet rigtig fin – en lille stampe 🙂

My goddaughter wished for a bunny, or rather her mom wished for a bunny and of cause i deliver 🙂

I used:

  • red heart yarn, three colors (only a bit of each)
  • felt (white, black, red and pink)
  • pillow stuffing 
  • crochet hook No. 3

The pattern for the bunny is on the blog greatamigurumi.blogspot.dk and tail, I have made after a pattern from kidspot.com.au
I really like it, Thumper from Bambi 🙂

Hæklet kanin

Og min guddatter med den elskede bamse, som er blevet døbt fnuggi 🙂

And my goddagther with the beloved bunny, who has been named fnuggi 🙂

Ella og kaninen

Skriv et svar

