DIY on ebay

Jeg har i denne måned brugt en del penge på eBay, det er så billigt at man simpelthen ikke kan lade være 🙂
Skulle bare kigge efter hæklenåle og pludselig havde jeg fundet en masse nyttige ting:

eBay nov

 

Priseksempler:

  • Hæklenåle 36 kr
  • Skumbolde 11,5 kr
  • 200 knapper 23 kr
  • Glitter 14 kr
  • Trå pinde (til taske) – 10 pak 44,5 kr
  • Klart iphone cover 8 kr

Så med de priser får man hurtigt fyldt kurven og så løber det desværre op… Nu glæder jeg mig bare til at modtage de mange pakker, så jeg kan være kreativ… Har blandt andet en idé med en zebra og noget glitter 😉

Skriv et svar

