A pretty dress

Synes jeg skulle prøve at lave en kjole til min niece, men jeg fik lavet den noget større end beregnet og det blev derfor ikke til en 1,5 årig, men i stedet en pige på næsten 2,5 år.

Materialer:

  • Opskriften har jeg herfra bloggen Karapoozville.
  • Red heart garn, mange lilla og et lille stykke af en kontrast farve.
  • Hæklenål nr. 3,5

Jeg synes resultatet er blevet super godt, dog var det et meget langvarigt projekt og ikke noget jeg kaster mig over igen lige foreløbig 🙂

I thought it was time for me to try and make a dress for my niece, but I made it somewhat larger than calculated and therefore it was not for a 1.5 year old, but instead a girl of almost 2.5 years.

Materials:

  • The pattern I have from the blog Karapoozville
  • Red heart yarn, many purple and a small piece of a contrasting color. 
  • Crochet hook No 3.5 

I think the result is super good, but it was a very long project and not something I’m all over again any time soon 🙂

Hæklet kjole

Kjolen blev i første omgang til mit gudbarn og den er bare SÅ cute til hende 🙂
The dress is for my gudbarn and it’s just so cute on her ​​:)

Hæklet kjoleHæklet kjole Hæklet kjoleHæklet kjole

2 thoughts on “A pretty dress

  1. Hej
    Har du et andet link til kjolen?
    Jeg kan ikke se noget når jeg klikker på det.. Men ved ikke om man skal have en adgangskode eller noget.. 🙂

Skriv et svar

