Værtindegaven

I julen skal man typisk til julemiddag og evt. nogle julefrokoster, og da jeg typisk ikke laver så meget mad da jeg kommer langvejs fra synes jeg det er rart at have en værtindegave med.
At Christmas you typically go toChristmas dinner and possibly some Christmas parties, and since I typically don’t bring much food as I travel far, I think it’s nice to bring a hostess gift.

Det skal du bruge:

  • Tomme syletøjs- eller rødbedeglas
  • Spraymaling
  • Bånd
  • Småkager

What you need is:

  • empty recycle glass
  • spray paint
  • decorative ribbon
  • cookies

Jeg startede med at rengøre de tomme glas, så spraymalede jeg dem af flere omgange (tynde lag). Jeg fyldte dem med småkager og kom et bånd omkring, hvilket gav følgende resultat:
I started by cleaning the empty glasses, then spray painted  them several times (thin layers). I filled them with cookies and got a ribbon around, which gave the following results:

Værtindegave, recycle glas

Værtindegave - småkager

Skriv et svar

