To do list

Jeg har altid en lang liste med ting jeg gerne vil lave og den bliver kun længere og længere, derfor tænkte jeg at det var på tide med en to do liste. Det er så også nogle af de ting i kan forvente at finde på bloggen de næste uger og måneder 🙂
I always have a long list of things I want to do and it only gets longer and longer, so I thought it was time for a to do list. It’s also some of the things you can expect to find on the blog in the coming weeks and months 🙂
to do februar

Hvis der er projekter i ser jeg laver før andre eller i har idéer som slet ikke står på listen, så sig endelig til, jeg er lutter øre 🙂
If there are projects you see I’m doing before others or you have ideas there are not listed, then please say so, I’m all ears 🙂

Follow me on:
clementine_facebook  clementine_instagram  clementine_bloglovin  clementine_pinterest

One thought on “To do list

  1. Pingback: My deer | DIY fabrikken

Skriv et svar

