Organize it

Jeg er et meget organiseret menneske, og der skal være orden i mine ting – derfor lavede jeg for tre år siden dette smykkebræt:
I’m very organized, and there has to be order in my stuff – that’s why I made this jewelry organizer three years ago:
smykkebræt

Men jeg går ikke længere med alle mine mange øreringe og vil derfor gerne finde på noget knap så voldsomt, knap så stort.
But I no longer wear all of my many earrings and would like to find something that’s not as big.

Et kig på pinterest har givet mig følgende idéer / A look on pinterest, have givin’ me following ideas:
jewelry-organizer

Hvad siger du? / What do you think?

Follow me on:
clementine_facebook  clementine_instagram  clementine_bloglovin  clementine_pinterest

Skriv et svar

