My deer

Du husker måske min to do liste, jeg postede for et par uger siden… Her er disse tre farver, som er så skønne sammen og i dag fandt jeg så ud af at bruge dem til noget. Lad mig præsentere – My deer:
You might remember my to do list I postet a couple a weeks ago… well I have these three colors I think are so gorgeous together, and today I found a way to use them. Let me introduce to you – My deer:
my deer

Jeg fandt billedet på pinterest, havde søgt på paper cutting, men har så kun brugt en del af billedet – kan i lide det?
I found this picture on pinterest, made a search on paper cutting, but then only used a part of the picture – do you like it?

Follow me on:
clementine_facebook  clementine_instagram  clementine_bloglovin  clementine_pinterest

Skriv et svar

