Hæklede tæpper

Endelig er et af de store projekter afsluttet og givet videre, det er bare så skønt når det sker 🙂

Det er disse granny stripe tæpper til min søster børn, som måler ca. 120×150 cm, desværre har jeg ikke styr på hvor meget garn jeg har brugt.
Hæklet tæppe

Det er første gang jeg hækler granny stripes og derfor fandt jeg denne gode vejledning med billeder, som gjorde at jeg kom godt igang. Det er egentlig meget nemt, men det er vigtigt at få startet ordentligt.

Jeg har blot tilføjet en kant hele vejen rundt, som jeg har lavet i henholdvis blå og lyserød. Kanten er blot en fm hele vejen rundt.
Blå fuld   Lyserød fuld

Og til sidst tvillingerne med deres tæpper 🙂
foto 1

Follow me on:
clementine_facebook  clementine_instagram  clementine_bloglovin  clementine_pinterest

Skriv et svar

