Marmor

Først og fremmest må jeg undskylde min fravær, men har haft travlt med hovedopgave og praktik de sidste måneder… Men nu er jeg tilbage og jeg har taget marmor med 🙂
mac marple marmor

Du skal bruge:

  • Klæbefolie, marmor (49 kr i Bauhaus)
  • Vase (min kostede 5 kr i en genbrugsbutik)
  • Kniv eller saks
  • Tålmodighed 🙂

vase marmor    2014-05-24 08.56.03

Sådan gør du:

Start med at mål vasen både på den ene og anden led, hvorefter du kan skære eller klippe det stykke folie af du skal bruge.
facebookcover

Nu er det så du skal finde tålmodigheden frem, for det er virkelig svært at få det sat på uden at der kommer luftbobler… Faktisk lykkedes det mig overhovedet ikke at undgå dem. Det er heldigvis ikke noget man sådan ser 🙂
2014-05-24 09.00.53

Når det er gjort har vi en slidt og grim vase der fik nyt liv. Folien kan nok ikke tåle så meget vand, med til grene som disse er den perfekt. Står sammen med det udskårede træ og mine glimmer grene.
2014-05-24 09.25.26    2014-05-24 09.25.07
2014-05-24 09.35.16

Og som i kunne se i toppen, har min elskede mac også fået en omgang folie 🙂

Follow me on:
clementine_facebook  clementine_instagram  clementine_bloglovin  clementine_pinterest

Skriv en kommentar