Birds on newspaper

Jeg har lavet disse billeder til min svoger, de er meget enkle, men super fine 🙂
I’ve made these pictures, and they are just so simple, but still very cute 🙂 20140125-011249.jpg

Alt du skal bruge for at lave disse selv er / All you need is:

  • avisudklip / newspapers
  • lim / glue
  • to lærreder / two canvas
  • sprittusch / permanent marker

Du starter bare med at lime lærredet helt til med avisudklip, sider fra en gammel bog eller lignende, dernæst tegner du fugle og grene med tuschen. Idéen kommer fra bloggen Blue cricket design.
You start by gluing newspapers all over the canvas, then you draw the birds and branches with the marker. The idea come from the blog Blue cricket design.

Follow me on:
clementine_facebook  clementine_instagram  clementine_bloglovin  clementine_pinterest

2 thoughts on “Birds on newspaper

  1. Ej hvor er de fine!
    Det kunne godt ske jeg følte mig nødsaget til, at lave sådan et par billeder selv, elsker det unikke look avispapir kan give til den slags, jeg vil dog nok bruge sort akrylmaling frem for en sort sprittusch. 🙂
    // randomdanishcitizen.blogspot.dk

Skriv en kommentar